Obchodní podmínky
Objednatel si může zarezervovat pobyt nebo služby písemnou formou, e-mailem, osobně, příp. telefonicky. V objednávce objednatel uvede jméno a příjmení objednatele, adresu trvalého pobytu, počet osob s upřesněním na děti do 3 let a do 15-ti let, typ stravování nebo objednané služby, požadovaný termín plnění, způsob platby , e-mailovou adresu, telefon. V případě firemní objednávky i název firmy, IČ a DIČ. Poskytovatel je plátce DPH.
Zarezervováním pobytu nebo služeb objednatel souhlasí s těmito obchodními podmínkami :
- Provozovatel objednateli potvrdí rezervaci pobytu nebo služeb a současně s ním dohodne způsob platby vč. provedení platby, výše zálohy, termínu splatnosti zálohy a doplatku. Provozovatel je oprávněn požadovat platbu zálohy až do výše 50% z celkové předpokládané ceny. Potvrzení rezervace provede provozovatel pís. formou, e-mailem.
- Rezervace nabývá platnosti dnem vystavení potvrzení o rezervaci. V případě požadavku platby zálohy nabývá rezervace platnosti dnem připsání zálohy na účet poskytovatele nebo dnem platby v hotovosti.
- Objednatel může od smlouvy odstoupit osobně nebo písemnou formou (doporučeným dopisem, e-mailem, příp. telefonicky). Rozhodujícím dnem pro určení data odstoupení od smlouvy písemnou formou je den přijetí odstoupení poskytovatelem.
- Odstoupí-li objednatel od smlouvy, je povinen poskytovateli zaplatit odstupné (výše je uvedena v přiložené tabulce).
- Objednatel je oprávněn smlouvu převést na jinou osobu s tím, že případné finanční vypořádání si provede sám s osobou, které smlouvu převádí. Převod na jinou osobu je objednatel povinen ihned nahlásit provozovateli.
- V případě snížení počtu účastníků dle původně provedené rezervace bude poskytovatel postupovat dle odstavce 6) těchto obchodních podmínek s tím, že odstupné je počítáno jen na odhlášené osoby. Záloha se v tomto případě nevrací, ale je po odpočtu odstupného vypořádána při konečném vyúčtování doplatku.
- Poskytovatel může rezervaci objednateli zrušit v případě porušení těchto obchodních podmínek ze strany objednatele nebo z důvodu vyšší moci (živelná pohroma apod.). O zrušení rezervace je poskytovatel povinen neprodleně informovat objednatele. Při zrušení objednávky ze strany poskytovatele nevzniká objednateli nárok na jiné finanční vypořádání mimo vypořádání zálohy, která je z důvodu vyšší moci vratná ve výši 100%.
- Poskytovatel vrátí objednateli zálohu po případném odpočtu odstupného nejpozději do 30 kalendářních dnů od předpokládaného data nástupu a to dle dispozic objednatele (složenkou, na účet, v hotovosti).
- V ostatních případech se postupuje dle Občanského a Obchodního zákoníku v platném znění.
Tyto obchodní podmínky platí od 1.11.2018 do odvolání.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně
online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Platební možnosti
- On-line bankovním převodem na náš účet
- Klasickým bankovním převodem
- V hotovosti
- Platební kartou
Kontakty
Adresa:
Polesí 59
463 53 Rynoltice
Česká republika
Lenka Neanderová
+420 608 808 255
Email:
sportturia@email.cz